در این مطلب سعی در این داشتم که راحت ترین و نرمال ترین راه برای تله پاتی را به شما نشان دهم .

امیدوارم نهایت استفاده را ببرید .

ممنون .



خب شاید اولین سوالی که در ذهن دوستان خوبمون شکل می گیره اینه که اصلا تله پاتی چیه!؟
تله یعنی از راه دور مثل تلویزیون تلگراف تلفن ....
پاتی هم یعنی درد...
تهش یعنی اینکه از راه دور احساس و افکار یکی دیگر رو متوجه بشی یا افکار و احساست رو به اون منتقل کنی یا حتی وادار به انجام کاریش بکنی یک چیزی مثل وسوسه!
ما معمولا تله پاتی می کنیم ولی نا خود آگاه. حواسمون نیست ناگهان یکچیزی می فهمیم یا سرکلاس فکر همکلاسیمون رو می دزدیم بلند می شیم جواب معلم رو می دیم!
شما وقتی فکر می کنی
فکرت در کل جهان هستی منتشر میشه.
و هرکسی ممکنه بتونه دریافتش کنه.
ولی اینکه از کجا اون فکر به ذهنش خطور کرده رو احتمالا نمی فهمن

تله پاتی (انتقال فکر) برای انجام این تمرین ابتدا در مکانی آرام ونسبتا تاریک بدن خود را ریلکس کنید سپس با چند تنفس آرام و عمیق تمام ذهن وبدن خود را آرام کنید حالا سعی کنید به مدت چند دقیقه به هیچ جیزی فکر نکنید وتمام افکار مزاحم را دور بریزید ( اگر تمرینات قبلی را درست انجام داده باشید اکنون براحتی می توانید فکر و ذهن خود را آرام کنید و یک خلا فکری خوبی داشته باشید.) . پس از انجام این مراحل آمادگی لازم برای انتقال فکر را دارید درابتدا سعی کنید با موضوعاتی ساده کار کنید تا به تدریج هم تسلط شما بر تله پاتی بیشتر شود و هم اعتماد به نفس شما برای انجام تمرینات سنگینتر و مشکلتر افزایش پیدا کند .حالا فرض میکنیم که می خواهیم که فکری را انتقال دهیم (تله پاتی)
در حالی که در کاملا ریلکس هستید چشمان خود را آرام ببندید وفردی را که میخواهید با او تله پاتی داشته باشید در نظر بگیرید کنید تمام حالات روحی و فیزیکی شخص مورد نظر از قبیل شکل وحالت صورت - طرز صحبت کردن - چیزهای مورد علاقه آن شخص و ... را دقیقا در ذهن خود تجسم کنید به شکلی که هم اکنون آن شخص درروبروی شما قرار گرفته و شما دارید با او صحبت کرده و به چهره او نگاه میکنید اکنون تصویر ذهنی خود را بزرگتروشفافتر کنید و دقیق ترین جزییات را به شکلی واضح وشفاف در تصویر ذهنی خود ترسیم کنید. تقریبا چیزی شبیه یک فیلم با همه جزییات آن. حالا از او بخواهید که کاری را انجام دهد همانطور که گفتم در ابتدا با چیزهای ساده شروع کنید مثلا از او بخواهید که به شما تلفن کند بعد از این که در این کار موفق شدید سعی کنید در تمرین بعدی با استفاده همین روش از او بخواهید همین عمل را در یک زمان مشخص انجام دهد و به همین شکل می توانید تمرینات را گسترده تر ومتنوع تر کنید .