دانلود کتاب ارابه خدایان

تصویر کتاب ارابه خدایان


کتاب ارابه خدایان

نسخه تایپ شده، با کیفیت بسیار بالا و حجم بسیار کم

با توجه به اینکه کتاب ارابه خدایان تجدید چاپ نمیشود و نسخه‌های موجود این کتاب هم به صورت اسکن شده و با کیفیت پایین ارایه گردیده بود و خوانندگان عزیز و علاقمندان به تحقیق در «نظریه بیگانگان باستانی» در دانلود و مطالعه دچار مشکل می‌شدند، «سایت بیگانگان باستانی» تصمیم به تایپ مجدد این کتاب و ارایه آن با کیفیت مطلوب و حجم کم گرفت. این نسخه از روی کتاب ارابه خدایان چاپ بهمن ماه 1361 بدون تغییر در متن مجددا تایپ و صفحه آرایی گردید. امید که مورد قبول واقع گردد.




دانلود


:: مشخصات کتاب
نام کتاب: ارابه خدایان
نویسنده: اریک ون دانیکن
ترجمه: سیامک بودا
تهیه و تنظیم: سید حسن موسوی
زبان کتاب: فارسی
فرمت: PDF
تعداد صفحات: 156 صفحه
حجم فایل: 1.5 مگابایت
ناشر: سایت بیگانگان باستانی www.ancientaliens.ir




:: درباره نویسنده (اریش فون دنیکن)

اریش آنتون پاول فون دنیکن (به آلمانیErich Anton Paul von Däniken) نویسنده سوئیسی کتاب‌های نظریات فضانوردی باستانی و زیست فرازمینی است. اولین اثر فون دنیکن ارابه خدایان بود که پرفروش‌ترین کتاب در آلمان و آمریکا بود و بعدها در ۳۸ کشور دیگر نیز چاپ این کتاب با استقبال فراوانی روبرو شد. نظریات وی در این کتاب باعث شد تا وی را پدر نظریات فضانوردی باستانی لقب بدهند.
او ۲۶ کتاب مختلف نوشته ‌است که به ۲۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده‌است و حدود ۶۰ میلیون جلد از آنها در سراسر جهان به فروش رفته‌ است.
اریش فون دنیکن در ۱۴ آوریل ۱۹۳۵ در شهر زوفینگن سوئیس متولد شد. او فارغ‌التحصیل کالج اس تی مایکل در فریبورگ است. در سال ۱۹۶۰ با الیزابت اسکاجا ازدواج کرد و حاصل این ازدواج کورنلیا (زاده ۱۹۶۳) تنها فرزند این زوج میباشد. او در نوجوانیش شاهد فرود اضطراری یک بمب افکن آمریکایی در طی جنگ جهانی دوم در نزدیکی منزل پدرش بود. سربازان یک‌یک بدون نقاب و با نقاب از لاشه آن پایین می‌آمدند و اینگونه جرقه فرود خدایان در ذهن پرکار او کلید خورد. او پس از نخستین و دومین کتابش «خدایان آن سوی فضا» مورد اعتراض و فشار شدید کلیساهای کاتولیکی قرار گرفت. او به ناگهان بسیاری از باورهای مسیحیان متعصب را کفر خواند و گفت خداوند بسیار برتر از آنست که پسری داشته باشد. او می‌گوید این اعتقاد احمقانه‌ترین فلسفه‌ای است که در حیطه خداشناسی مطرح شده است. وی تاوان سختی برای عدم پذیرش اعتقادات متعصبانه کاتولیکی پرداخت کرد؛ اما هرگز تسلیم نشد.
فون دنیکن آنقدر به کشف اسرار فضا علاقه داشت که از همان نوجوانی همیشه درباره فضانوردی، بشقاب‌پرنده‌ها و موجودات هوشمند فرازمینی صحبت می‌نمود. همین علاقه شدید باعث شد مدیر یک اردوگاه کار جوانان که او در آنجا سرپرست یک گروه بود از وی شکایت کند و دادگاه نیز وی را به ۴ ماه حبس تعلیقی محکوم نمود. پس از آن پدرش او را از مدرسه بیرون آورد و برای کار به هتلی در سوئیس فرستاد. دنیکن با پول مختصری که پس‌انداز کرده بود به مصر سفر کرد تا بلکه برای هزاران پرسش بی‌پاسخش جوابی بیابد. او پس از مدتی به سوئیس بازگشت.
بسیاری از دانشمندان از جمله کارل ساگان و یوسف سامویلوویچ نظریات فضانوردی باستانی را زیر سوال برده‌اند. اگرچه ساگان نظریه‌های دنیکن را کاملا رد نکرد. فون دنیکن ادعا داشت کتیبه باستانی فلزی ضد زنگ دهلی (iron pillar) یکی از شواهد حضور ماورا زمینی‌هاست.
او در کتاب «طلای خدایان» مدعی شده که در یکسری تونل باستانی ساخته دست بشر در اکوادور (Cueva de los Tayos) به همراه راهنمایش یکسری مجسمه‌های عجیب و کتیبه‌های فلزی دیده که مطمئنا کار فرازمینی‌هاست. خیلی‌ها دشمنی حکومتها و قدرتهای پشت پرده را با وی مطرح میکنند.

:: مجموعه کتابهای اریک فون دانیکن
- ارابه خدایان
- بازگشت به ستارگان
- خدایان آن سوی فضا
- طلای خدایان
- در جستجوی خدایان باستان
- معجزه های خدایان
- برابر با شواهد موجود
- نشانه های خدایان
- گذرگاه خدایان
- خدایان و طرح باشکوه آنها
- چشمان ابوالهول
- بازگشت خدایان
- فرود خدایان
- اودیسه خدایان
- خدایان فضانورد
- تاریخ نادرست است


منابع این نوشته: ---------------------------------------------------------------------------
- زندگینامه اریک فون دنیکن در وب‌گاه رسمی دنیکن - آخرین بروز رسانی ۳۱ دسامبر ۲۰۱۲
- کتاب ارابه‌های خدایان؟، شابک: ۹۶۴-۸۱۵۵-۲۶-۷ - ترجمه مهرداد شاهین چاپ ششم
- ویکی پدیا